piątek, 14 października 2016

Korzystaj z ubezpieczenia krótkoterminowego

Prowadzisz salon samochodowy? Zastanawiasz się gdzie możesz nabyć w dobrej cenie OC krótkoterminowe? Specjalna oferta przygotowana przez Interpolisa.pl czeka na Ciebie już dziś!

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, każdy zainteresowany dealer może w bardzo prosty sposób wystawić sobie polisę krótkoterminową bez potrzeby wybierania się do punktu. Co daje klientowi korzystanie z OC krótkoterminowego? Przede wszystkim dealer spełnia wymóg prawny nabycia ubezpieczenia, gdy samochód jest w jego posiadaniu i czeka na sprzedaż. Jest to produkt finasowy, który od chwili wystawienia zapewnia ochronę przez 30 dni. Nawet jeśli uda się auto sprzedać, to nie musi być ono rozwiązywanie w sposób formalny. Ubezpieczenie krótkoterminowe wygasa samo i przestaje obowiązywać. Natomiast klient może nabyć nowe ubezpieczenie długoterminowe wedle swojego upodobania.


Zapraszamy do sprawdzenia bardzo dobrej oferty już dziś! Na stronie znajdziesz mnóstwo satysfakcjonujących rozwiązań. Natomiast jeśli będzie potrzebował pomocy, to do Twojej dyspozycji pozostają doradcy, którzy kompetentnie zajmą się ubezpieczeniem.  

4 komentarze:

  1. Nigdy chyba nie korzystałam z takiego rozwiązania więc jest mi ono dość obce. Muszę bardziej zapoznać się z tym co ma do zaoferowania. Ja zazwyczaj lubię wiedzieć jakie towarzystwa ubezpieczeniowe https://kioskpolis.pl/towarzystwa-ubezpieczeniowe/ są dobra, a jakie nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie bardzo wiem czym jest ubezpieczenie krótkoterminowe więc jak dla mnie jest to w sumie nowa rzecz. Chociaż staram się na bieżąco czytać http://kompleksowaochrona.pl/ to jeszcze do tych rzeczy nie doszedłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również korzystam z ubezpieczeń i jestem bardzo zadowolona z tych polis które udaje mi się uzyskać. Bardzo fajnie jak dla mnie działa kalkulator OC i AC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac który moim zdaniem jest świetnym narzędziem do zawierania ubezpieczeń na nasz pojazd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dzisiaj normalnie nie szłoby funkcjonować bez ubezpieczenia. Aktualnie wszędzie się tyle dzieje, że naprawdę warto stawiać na dobre rozwiązania w tym zakresie. Tutaj https://unilink.pl/ubezpieczenia/samochod/ubezpieczenie-nnw możecie się dowiedzieć przydatnych wiadomości o ubezpieczeniu NNW. Mogą się wam też przydać.

    OdpowiedzUsuń