czwartek, 13 października 2016

Świetna oferta dla firm handlujących samochodami

Posiadasz bogate doświadczenie w handlu sprowadzanymi pojazdami? W Twojej ofercie nie brakuje atrakcyjnych ofert, które szybko trafiają do nowego klienta? To świetnie!

Jednak nie zapominaj o wykupieniu oc krótkoterminowego online, które pozwoli Ci ubezpieczyć pojazd, gdy będzie on oczekiwał wystawiony na sprzedaż w Twojej firmie. Dużym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z niestandardowego ubezpieczenia, doskonałego dla dealerów. Korzystając z miesięcznego oc zapłacisz mniejszą stawkę za ubezpieczenie przy zachowaniu krótszego okresu ochrony. Pozwoli Ci to spokojnie spokojnie sprzedać auto oraz zrealizować obowiązek czasowego ubezpieczenia jaki ciąży na komisancie.

Najlepsze oc krótkoterminowe online zakupisz prosto z oferty Interpolisa.pl Dzięki specjalnemu formularzami prosto i wygodnie wprowadzisz niezbędne dane. System wygeneruje niezbędne dokumenty, które są tak samo ważne, jakby były wydawane przez  doradcę ubezpieczeniowego w punkcie. Dużym plusem jest oszczędność czasu i możliwość zakupienia polisy bez potrzeby wychodzenia z domu.


5 komentarzy:

  1. Akurat nie wiem jak to się odbywa jeżeli ktoś posiada auto komis. Ja jeżeli potrzebuję ubezpieczenia OC na mój pojazd to za pomocą kalkulatora OC https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ w dosłownie kilka chwil mam porównanie najlepszych składek przygotowanych dla mnie indywidualnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim odczuciu lepiej jak firma zainteresuje się ubezpieczeniem grupowym o którym tutaj piszą https://www.rankingubezpieczennazycie.pl/b/grupowe-ubezpieczenia-na-zycie-wady-i-zalety/83.html bo bez tak podstawowej ochrony nie zapewni się przyszłości rodzinie w razie wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem warto zadbać o dodatkowe benefity dla pracowników w postaci darmowego ubezpieczenia mieszkania. Pracodawca może sprawdzić ceny ubezpieczeń mieszkaniowych przez ten poradnik https://www.ubezpieczeniemieszkania.pl/artykuly/ile-kosztuje-ubezpieczenie-mieszkania i wyliczyć mniej więcej ile będzie go kosztowała cała zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co do tego wątpliwości, że każdy samochód trzeba ubezpieczyć. Jeśli jednak nie wiecie jakie ubezpieczenie wybrać i chcecie obliczyć waszą składkę szybko i rzetelnie, polecam wam zajrzeć na tę stronę http://kompleksowaochrona.pl/ . Jest tu na prawdę sporo informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moje nowe auto kupiłem kilka miesięcy temu i jestem z niego zadowolony, wybierałem tak aby nie paliło wiele i nie było za duże. A teraz tutaj https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ szukam dla niego ubezpieczenia AC i OC, wygodnie i szybko przez tą stronę można je zamówić.

    OdpowiedzUsuń